Skip to main content

Lega

Assalamualaikum wbt

lega sebab penyelia dari ums, sudah datang melawat..yeah boleh beraya dengan senang hati walau pun sem ni cuti raya xda panjang mana pun...

sekarang tengah tunggu bapa ambil di tempat praktikal, kosong sdh ni tempat, mungkin sudah banyak pekerja yang sudah ambil cuti...

pesanan pensyarah melawat tadi "terus bertahan untuk sebulan lagi, siapkan mini tesis btl2 ,pembentangan akhir dan naik pentas..congratulation, kamu bertuah dapat tempat praktikal yang ok..dripada org lain, yg guna duit banyak untuk praktikal" ..terima kasih sir...jasamu di kenang...

terima kasih jg kepada schoolmate iesa dan nina sebab bg info pasal kedatangan sir, kalau xda dorang kemungkinan perasaan hapy mau hari raya bertukar kebimbangan....

ingin saya tegaskan cleaner di sini sgt2 cantik..terer berdandan..tiap2 hari sy tgk dorang balik bekerja..cantik..bangga sebab dorang x memilih keja, mudah2 an sy pun begitu kelak yg penting halal dy blang c gaman

Comments

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …