Skip to main content

sayang dia juga

Assalamualaikum wbt...

Best tidur hari ini..sejuk...ketara bha kuat tidur, wah wah wah...

suka ayat di atas amik dari fb bookofquote


mood sekarang lagu dusun..sejak bila?? sejak saya rasa saya patut tahu..:P


salam Jumaat, alhamdulillah hari jumaat pula hari ini..terasa familiar pla sama ni tarikh hari ni sebab di almari time kecil kecil dulu ada bertulis no tarikh ni..yes dihari yang mulia ini, tiba-tiba dapat msg dari GF abg saya..."sudah ucap birthday sama abg kau?"...hehehe upsss,, sy ni adik jenis mcam mana ni..takkan itu pun x tauuuu...terus time tu, abg tefon..mentang-mentang  free...x free pun dy rajin tefon pun..kan? ..mula-mula dorang mama yang sibuk bercakap-cakap..tapi lepas tu amik peluang ucap birthday dan berborak sakan dengan dia....hahahah sumpah, ketawa jak kerja..then perkara paling saya suka..bila tanya.." kenapa ma x buat facebook?"..terus dia jawab " buat apa tu facebook, xda siok..".....hahaha....saya jawab " baguslah kalau begitu, jangan main facebook, bnyak godaan ",.....peww ayat........paling nda dapat terima bila ada perempuan, bawa my abg kawin..gilakah..padahal baru sehari kenal,dan saya berfikir ini kes pak sanggup ni !.....haha paling lawak bila ada pempuan call, my abg suruh saya sambut..sebab pempuan tu selalu mengacau my abang.....abang saya bukan sombong, tapi dia cakap..biarlah orang Sabah seja....minta puji!! padahal kalau mengacau orang no 1..jajal tahap gaban, tapi tabik untuk dia sebab sudah berjaya berhenti merokok!!

cerita-cerita gila my bro  bila  Dia tiba-tiba cerita kawan dia nangis tengok benda menakutkan...hahahaha..tau apa bendanya tu? kawan my bro tu nampak botol kejar plastik......hahahahaha berkejar-kejaran..berabis oo sy ketawa...sy pun nda habis fikir lagi tu benda..sebab ketawa terus..padahal abg kc cerita punya serius!

Apa-apa pun Selamat ulang tahun lagi kepada abang Pijuk yang ke 24 tahun..trima kasih sebab selalu belanja :) dan selalu bagi nasihat yang kadang-kadang best n kadang-kadang kin panas..:D

saya dengan abang time raya 2011..


ok bai

Comments

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …