Skip to main content

Pening..

Salam,
seharian teda kelas, pening makan, online, tidur jak kerja...esok kelas sampai petang, sungguh best minggu pertama ada kelas :P...adakah patut tutorial 2 jam...huha rajinnya saya mengeluh..baik untuk kesihatan...tadi cek takwim, bukan sebab semester ni, tapi sebab cari bila cuti akan menjelma...bulan april midsem, lebih kurang sebulan lagi ada..bikin sakit hati pula tau..lambat cuti :P ketara ni tiada semangat sebagai seorang mahasiswi..sudahlah jadual penuh..rancang mau balik setiap minggu hancur berderai-derai.....tidakkkk...

subjek sem ni
-pengantar psikologi eksperimen
-konflik dan resolosi konflik
-psikologi fisiologi
-analisis data
-kaedah, teknik intervensi
-english for occupational purpose
-asas pembudayaan keusahawanan

ada tujuh, tambah 5 kelas tutorial, tugasan? ...tidakkah akan mengundang stress? ? huh...dapat lg kh berfuy0-fuy0 seperti dahulu...kalau dapat saya bersyukur..kalu tidak tolong ingatkan aku!

trylah masa memandu :P sleep safe kan...

Selamat Malammmmm...tata

Comments

Anonymous said…
Visited your blog :) Click here to visit mine :D :D Thank you in advance :)

Popular posts from this blog

Manusia Biasa

Sorylah sy pun manusia, kadangkala pandai meluat juga kadang2 walau pun cuba sedaya upaya endah ni perasaan.. Bgus lg sy menjauh dari libatkan diri. Saya sedaya upaya mengelak. Minta maaf..kc luah di blog pun cukuplah. Astagfirullah..

Insan Bernama Kekasih...Merinduinya~~~

assalamualaikum wbt..
esok hari apa? mm semestinya hari lahir kekasih kita iaitu nabi Muhammad SAW.. baginda merupakan Nabi kita yang terakhir, sumbangan dia yang tidak terhingga sehingga islam sampai ke hari ini. Alhamdulillah.. kita masih bertahan ;)..
Sebagai islam, kita mesti tahukan sejarah dan pengorbanan Kekasih Allah itu? dari kecil lagi kita sudah dibesarkan dengan cerita-cerita pasal baginda, huhu betapa baik, mulia, tulus, jujur kekasih kita tu kan?...bila ingat balik cerita dan sumbangan baginda, betapa kecilnya saya di muka bumi ini, bila fikir generasi islam sekarang, dengan mudah jatuh ke arah yang salah, sedangkan besarnya sumbangan baginda kepada Islam, senang2 ja generasi yang meruntuhkan. Astagfirullah....sedangkan saat kemangkatan baginda, dia masih memikirkan umat dia, sedangkan kita? sy pun nda tau mw cakap apa...sebab sy pun insan yang selalu alpa..
tapi alpa2 sy pun, masih ada hati. :) sejak berkecimpung dalam hal2 internet2, facebook2..macam2 sy jumpa....tapi al…

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …