Skip to main content

01/01/2012

Salam...

Selamat Tahun Baru! ( ikut kalendar bukan masihi ).. kurang penting juga perkara ni, tapi sudah jadi norma, tiada salah juga wish Selamat Tahun Baru!!..begitu juga dengan saya beria-ia hantar mesej dengan kawan-kawan ketika mata mau tertutup-tutup sudah tahan mengantuk..yang sempat tu sempatlah... ada juga tu dipost d laman muka buku...

selalu menjelang tahun baru perkara yang selalu terjadi....* bagi saya sendiri lah

* hehe mesti kalau beli sesuatu di kedai  kalendar tiba-tiba dorang bagi, paling pemes kalendar cina tu..siap dia bagi ada tahun kuda, naga, arnab dan lain-lain..nda mau kalah, kelandar cabut-cabut. ngam sama orang yang sentiasa menghitung hari detik demi detik 
* Bunga Api mesti ada..tu benda nda dapat dipisahkan lagi dengan tahun baru.
* persedian panggang-memanggang
* kebanyakan orang tidur selepas jam 12
* masing-masing buat azam baru dan memperbaharui azam :) 

Azam?? ermmmmm ntahlah...........

apa-apapun, 2011 tahun yang baik bagi saya. bersyukur rasa hati dapat melangkah ke tahun 2012 yang mana tahun yang berkemungkinan bagi cabaran besar dalam hidup, tahun 2012 kena tamat kan semester 4 tahun 2 dan semester 5 tahun 3.. bimbang tapi kenyataan! apa boleh buat, saya sudah pilih keadaan macam ni, jadi kena teruskan..best bha tu!...

sa mau mimbebek banyak, tapi saya rasa saya mintapuji kalau tulis banyak banyak sebab belum habis Study untuk Final, sa sudah tulis-tulis banyak, padahal time exam.. sory sejalah dapat banyak idea mau tulis....


selamat malam!



Comments

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …