Skip to main content

Study week !

salam...
selamat malam!..

Study week! hampir dipenghujung cinta ... dalam kesempatan tu, saya balik rumah, alaaa tempat di mana saya membesar...Ranau bumi tercinta, mulanya mahu bercuti selama beberapa hari saja, tapi melarat sampai seminggu..balik pun sebab macam lama sudah tidak membalikkan diri di bumi Ranau..hari tu balik hari sabtu, bergegas tu balik..sebab petangnya tu kena balik kampung halaman mama, sebab abg sepupu kahwin..eh makan belanja..mulanya tiada hati mau balik tapi disebabkan saya tahu nenek saya terlantar sakit di kampung, saya berusaha lawan kemalasan hati dan ikut mereka balik kampung..sampai kampung memang nenek tengah sakit sebab jatuh hari tu :(..harap si nenek cepat baik...

sudah cadang mau balik hari khamis, tapi my bapa pula suruh jangan dulu balik KK..naa bertambah semangat mau cuti, tapi kena belajar juga +.+..yaaaalaaaa sudah nama dia cuti untuk belajar, kalau di sana pun bukannya terbelajar juga pown...perkara paling bikin tension bila hari exam berturutan 03,04,05 jan 2012, sudahlah jenis malas membaca..tapi alhamdulillah subjek kira mengira seminggu selapas 4 subjek berturutan tu...kira oklah.....boleh manghafal terus..capekk tauuukk..

kena belanja minum susu oleh tuttttttttttttt...suka dia ambil gambar orang kurang bersedia..maluuu
mode time ni : bahagia!

saya dengan c ARa..kazen terrapat rasanya :) time ni di kampung, orang tengah menari nari..kami diam tinguk..


selamat malam




Comments

sepaaa c tuuuutttttt tu??
hehehe..best kn pg sini..mari kita pg sini lagi sma2 durang c gadie suma yue..
hehe..bah gud luck exam..buat baik2 nak :)
ayyu said…
Hanisah Anns hehehe...ada lai tu...bha mari bha..kita p..tapi bila?

TQ...hehehe
emm..tunggula bila2 kita ada cuti yg 2 2 kita cuti..hehe
Aziz Syaidahtul said…
astaga... sa suka tu na mood bahagia punya ayat... hahhaha
ayyu said…
Hanisah Anns yakan..ssh pla sudah kita tsama2 cuti...x apa..selagi umur panjang..

Aziz Syaidatul nahh..sepa x bahagia klu kena belanja...haha point penting tu....

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …