Skip to main content

Midterm! !

Salam

Hari ni midterm untuk "psikologi kanak-kanak" dan "statistik sosial"...yah..harap dapat buat dengan baik bukan macam midterm "psikologi silang budaya" tu T.T.....bz..bz..bz...*tapi sempat bfacebook n blogwalking :p

semua tentang no dan formula T.T

comelkan dorang..psikologi kanak-kanak...tertarik dengan water birth..

perkembangan kanak-kanak dari persenyawaan sampai habis tahap menjadi kanak-kanak..


....sungguh tidak sabar habis ni semua....Final exam pun kira kira sebulan lagi..harap2 semua ok..dari segi mental dan fizikal....!! dan tanpa memikirkan hal yang menyakitkan hati......



daa...

Comments

ANA said…
OK. Yang gemuk baju kaler oren tu comel sungguh2! HAHAHA

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …