Skip to main content

sudah masuk satu...

ni...02 september punya...

time raya pertama....

matahari silau

eeeee(nda tw napa muka camgini

hari ini 02 september 2011...genap 21 tahun..alhamdulillah :)
disebabkan ada orang melangsungkan perkahwinan pada tarikh ini..dengan berbesar hati sy pergi...selalunya.."ma, malas mau p"..
tapi memandangkan sua kena jumput punya..mau jua p...

sy dengan c boboi..manja gila dengan sy.....sy tanya
ayu: boy, boboy suka sepa dalam kelas boboy
boboy: suka ayu..
ayu: ada nama ayu juga dalam kelas
boboy: sana ada satu, disini ada satu
ayu: jadi boboy suka kakak ayu?
boboy: suka :)

Budak ni suka pegang2 rambut sy..sejak umur dy lebih kurang 4 thn..sekarang mau masuk 6 thn..wlupun lama kami nda tjumpa..still manja dengan sy...my cuzzy2...comel kn...

Masuk masuk blog..sdh lain pla..tapi bikin suka...update blog pun sebab terlanjur mengonlinekan diri..





Salam Aidilfitri keempat...:)
















Comments

Thumbelina Iena said…
selamat hari raya ayue =)
maaf zahir dan batin.

cantik blog..ajar sia bikin begini =)
ayyu said…
ienaa...hehe selamat hari raya..

erm...sia hentam2 seja ikut2 tuto urg..:)

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …