Skip to main content

Saya Ditempat baru sudah..

Salam..,

ngehh...Alhamdulillah, selamat menjejakkan kaki di Rumah sewa..hey capek memang...ni lah gara gara nda dapat hostel..kena tabah tinggal diluar, alaa nda pa bha kan, bila lagi mau berdikari kan...dalam 1 rumah..ada 10 orang..jawapan dy meriah u ol....tapi ada sedikit pening pening lalat...yang bestnya, serumah dengan member2 dekat..senang sikit urusan menyatukan segala..insyaAllah akan berkekalan aman nya itu.....

terus tanpa disengajakan terjumpa rakan muka buku time dy p hantar my housemate...ahaha...nice to know n meet you Hilton..nah sy tulis nama dy di belog....tq tau..

dan hari ini malam kedua berada dalam rumah ini, permulaan yg agak baik membuatkan kebimbangan yang  besar juga....



ayyu hasmahayu :)





p/s: masih dalam mood raya..lagu belog mc raya..jemput bertandang.:)



Comments

Hilton Sarun said…
hehe ayyue..nice to meet u too..hati2 korg sana ar..tlg tengok2kan c ehemmm..hehe my sweety..
ayyu said…
haha..oke...oo mcm ada yg sy nda tw ni...
Hilton Sarun said…
uitts..diam2 ar..hihi..

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …