Skip to main content

kuliah pertama

Salam

Bersamaan 19/9/2011..baru menghadirkan diri ke Kuliah dan kelas tutorial...n automatik jadi kelas pertama bagi sem ni...yayyy..
apa pun nda da cerita apa-apa...lecture? lecturer?? bagi sehari ni alhamdulillah okey jak semua...nda tau nanti akan datang...update blog pun sebab bosan...bosan dan bosan...takkan sy mau tgk facebook berjam jam..ada laman lain jugakan...lagi pun maw bfikir letak status apa dalam fb tu memang haramlah..idea na da....takut takut jadi riak jadinya kalau update status melampau lampau kan...kalau mau orang menyampah..silalah riak dlm fb..~.~...tu sebab sy suka blog...x ramai orang dapat baca apa yang sy melalut dalam blog....walaupun sy sorang jak yg faham, tapi sy puas hati....:)

tiba tiba jumpa pic ni d facebook seorang photographer....d pasar ranau
sy suka tu plastic hitam...dalam dy ikan masin sama bilis..my mama suruh bawa.....hahaha


okbai....

Comments

EB said…
Salam Ayyu..
Klu ko suka tu plastik itam..
Sya suka tu org pki baju pink la..
Amcm?
ayyu said…
EB wsalam...hhahaha..boleh jak tu...
EB said…
Ah blh meh?
Nnti ada org marah.. naaaa..
ayyu said…
EB hehe yakh..bh jgnlah suka....sy takut klu ada org marah...

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …