Skip to main content

cuti habis sudah....wuwuwu

salam..

Cuti-Cuti Malaysia sy sdh habis..dan akan berakhir pada 11hb september 2011...mcm tarikh runtuh bangunankan?..ala O bukan nama sebenar..rekaan kali...entahlah...Allahualam..
sy cakap2 sal cuti tapi packing barang belum lagi..hey rasa macam enda mau kc tinggal jak ni bumi ranau..walaupun dekat seja saanaa KK..tapi rasa macam jauh..sebab apa? sebab sy fikir :-


1. sy tinggal luar..jadi masalah amat banyak..terutama masalah bas..yah baguslah klu ada kereta sendiri..tapi kami bukan orang kaya..ada kereta..

2. assignment...jamin berlambak sebab subjek sekolah amat banyak sem depan..dan komfom ada jurnal..kin
 panas

3. membentang...enda habis habis membentang..pot pet pot pet pot pet..entah kena faham kah tidak..di tambahkan lagi dengan tutorial..

4. selalu kejar masa...berpeluh peluh lagi..nasib baik kuat aircond..klu xda..kami lah orang paling napasa dan jerawat akan membandel...suhu sgt menyakitkan hati....area pantai kunun..cantik tapi panas..



itu perkara yg kurang disukai oleh sy, tapi insyaAllah bawa banyak kebaikan kepada sy kn..best pa jumpa kawan kawan...ketawa ketiwi..tapi enda boleh lupa pesan mak bapat ma....kena ikut baru aman hidup ditempat org kn.....x apa tinggal 2 tahun masih...dah jadik senior nampaknya c Ayyu....cuti hampir 4 bulan..selama sy jadi pelajar..nda pernah cuti begini ramai...ceh3...seronok..tapi 5hari sebelum kembali ke bentuk asal....kamu rasa best kh? klu sy...x sama sekali....:) tapi kadang kadang enda sabar episod baru bermula lagi...

p/s: lamanya mau upload gambar..

sumber gambar: google image......(rindu bt rujukan) :)

Selamat berblog sama bff sy c lala :))

Comments

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …