Skip to main content

Lupa logout signout blog dan facebook

assalamualaikum....

Tadi..eh kemarin...sy merayau rayau di pekan bersama slh seorang my bFF..eh bukan merayau..tapi entahlah..tiba-tiba masuk cc...tujuan mau main game..memandangkan cc tu nda ada orang..kami pun masuk memberi sumbangan...walaupun dapat online di rumah..mau jua online di sana ( line agak pantas kn)...wee

RM5.50 habis...berapa jam juga? Rm2 sejam...hehe..men game the sims n its girl...tapi disebabkan tiba tiba line tenet terhenti...malas mau tunggu...sy pangkah laju laju n berdiri p bayar dengan abang cc tu...sampai rumah...baru ingat..hadoi...sy betul2 cuai!! lagi satu sy bayar rm10..abg tu bagi rm3.50 ..malas mw kira..men sumbat dalam beg...tiba tiba abg tu tanya " eh tadi sy bg ko rm3.50 kn"...sy dengan perasaan mls membongkar kembali beg..n tgk rm3.50 ada dalam beg...ish bikin malu....kena ubah perangai sengaja mencuaikan diri :( apa apalah....

n masalah sudah hampir selesai...Alhamdulillah :) sgt2 berharap  raya kedua ni selesai dengan aman...insyaALLAH..selagi bersabar dan berusaha..sy yakin akan selesai..amin....


selamat malam.:) 

Comments

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …