Skip to main content

Lumayan ideal ^^

Assalamualaikum...

wee....hari ketujuh puasa..Alhamdulillah..dan sudah 2 hari x makan nasi....lauk jak makan..dua hari ni makan mee jak....wuwuwu...mw sgt kurus kan padahal berat dan tinggi sdh serasi bersama...haha bukti, aku main game..:-
haha..lawak kn...



ada ketika tu benda ni akan cakap.."kamu gemuk sih" atwpun..."kurus banget".....paling tia leh tahan "kamu sih bukan org" akibat letak tinggi 500cm dan berat 1 kilo..kena tiaw kaw kaw punya haha...nah application yg teda makna...sdh lama dalam lappy tpi baru main..keh keh..busan...


p/s ; riangnya saat kita bersama asyik senda dan bercerita, walau sesekali pandangan kita berbeza engkau tetap teman ku.....:)



Comments

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …