Skip to main content

Terima Kasih

morning!! pagi pagi sdh menghadap laptop :D yaa sebab d awal pagi line amat memberansangkan..bukan pa..saja mahu tgk benda ni kan :), sudahlah lupa hari ni hari berapa, dasar dasar..mentang mentang cuti bertimbun...
                  Terasa amat lega jua bila post pasal kebimbangan tu, ada org komen, semua komen melegakan hati...siap diberi petujuk lagi pasal kolej kediaman, walaupun sedikit info, tapi telah membantu besar dlm kebimbngan semula jadi ni..ma kasih :)) ...kejap lagi mau bt aiskrim...ala  yg aiskrim yg panjang tu letak dalam plastik panjang tu..ntah pa nama aiskrim tu..tapi masa sekolah sekolah dulu suka beli di koperasi...:)) kejap kejap cari dekat google...curi hehe :_

mcm ni...


sekian terima kasih:)

Comments

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …