Skip to main content

kebimbangan yg nda pandai habis

bimbang bimbang dan bimbang...sem depan sy nda dapat kolej kediaman...sadis..kawan2 yg lain dapat..ada gaklah kawan kawan yg nda dapat, tapi still ada rayuan ma...tapiiiiiiiii klu dorang lulus rayuan amacamlah tu? sandi o satu org jak...n kalau sy lulus rayuan dorang tidak...amacamlah...? lagi bingung,....tapi ada kurang sikitlah kebimbangan ni...sebab ada jua tempat sewa..tapi bimbang lagi sana tiada bas ums....matailah..amacam klu xda bus....mcm na mw begerak..abislah!!!!...

bimbang oo

Comments

Dnoerleyza said…
huhu.. i knoe how that feel.. sbb tahun keempat sy pn tdak dapat kolej.. tp rumah sy dkt plus ada kakak hntr pg balik.. klu xdpt tumpang blk kwn sikijap.. inda pyh risau.. ko tggl seja sana ip/kf atau UA.. ada bah jg bas.. tp mau awal dari biasa lah.. cari kwn sewa.. susah jg tu klu teda transport hurm2
misya mialen said…
mudah2an ayu dapat kediaman.klu x dpt rayuan, sewa d luar, tp, pastikan dgn kwn ygn boleh dipercayai;D

ni sy ada tag ayu untuk ikut segmen ni:

http://www.pwencessyuyue.co.cc/2011/06/pencarian-blog-terbaik-2011-blog-list.html
ayyu said…
Dnoerleyza btl bha? ada juga kwn mnyewa tapi bmbng plak sy pasal bas..huhu...apa apapun tQ sist..hilang skit kebmbangan kena ckp ada bus :)..hehe
ayyu said…
misya mialen TQ mendoakn sy..hehe insyaALLAH join gak :))
MissDza said…
yg dari IP tu kompem ada bas as usual.. be4 jam 8 mmg adalah jg.. tp tau2 lah jem so knak awal tggu bas..tau jg kn d mana tmpt tggu tu? yg Kf tu pun ada :) cuz rmi jg stdnt yg tggl kf.. and as usual kna awal la (sgt awal) klu UA pula.. itu ari sy ada tnya tu bhgn asrama dia bilang ada bas.. bas yg dari IP tu lah akan singgah d sana :) klu mau tau lbh lanjut ayyu pg ja pej. peng. penginapan d anjung tu.. tanya dari A-Z.. hehe
ayyu said…
MissDza wahhh..Tq2..info dari sist amat3 mengurangkan lagi kebimbangan...:) iya..akn serang habis2 anjung sana ^^

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …