Skip to main content

Jangan minta maaf kalau tiada sebab.

hye!!    post yg tiba-tiba..org yg tiba tiba minta maaf dgn sy tanpa sebab adalah org yg paaaaling paling kin panas oo..." sorry aa klu selama ni sy kc sakit hati ko" contohnya...naa...tidakkah kau bingung tiba tiba kena hantar macam tu..semalaman fikir pun sy nda tau apa motif minta maaf tanpa sebab.. mau tau apa sy rasa...? rasa macam sy buat salah dengan kau, rasa mcm sy ni rapat sangat sangat dengan kau padahal x pernah lagi bercontact d sms atw d mana sahaja, rasa mcm sy selalu disakiti " hey bila masa?, sudah tu sy balas msg dengan harapan ( x mw pun bermsg dgn kau) tapi bila kena balas mesej sy balik dan anda berkata " sory sory lambat balas mesej kau, sy bz lah dari petang sampai pagi..eh pagi sampai petang "......huhu ni yg x thn ni....eiyyy sy amat amat mau kau tau yang sy langsung xda berminat maw msg dengan kau....ihh tulun aa...kawan sy cakap jgn kau jilat ludah kau balik...yeah memang itu yg paling serasi dgn apa yg sy fikir...sekadar msa yg telah berlalu....dulu dan masa hadapan tidak penting, yg penting adalah sekarang kn..sebab sekarang akan menentukan masa hadapan..tapi yg dulu jangan di fikir..apa yg berguna pada masa dahulu bawa dalam perjalanan hidup kita sekarang....tpi yg pasti benda yg sudah saya buang...sy tidak akan kutip balik..mcm yg d atas...umpama sampah sarap sudah tu....geli sdh sy mw pungut balik tu...tapi apa pun sayangilah sungai kita....jangan buang sampah d merata tempat..nnti ada org pungut bagi kita balik..buanglah ditempat yang sepatutnya..bila kita bunga ditempat sepatutnya...ada juga org recycle tu..buat banda baru..sy harap org yg recycle ko tu, bleh jaga n xda recyle balik...x baik juga kalau selalu kena recycle....





sekadar gambar hiasan!
tapi kdg2 c amir ni pun minta maaf tanpa sedar ataw sebab..haha

Comments

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …