Skip to main content

Homoseksual---

Jenis jenis Homo:

1. trade homeseksual : sudah berkahwin@bercerai...sekadar mahu seks segera (instant sex)
2. closet queen : bujang, diam2 mereka jadi Homo
3. Ambiseksual : cari kepuasan seks tanpa mengira jantina...
4. Gay : gay mmg pemes kn3...dorang x kisah klu masyarakat tw dorang homo..ish3
5. situational Homoseksual : jadi homo di tempat tmpt tertentu...cntoh asrama penuh lelaki dan sewaktu dengan nya...
perjalanan  seseorg menjadi Homo:

Sensitif : c polan rasa macam dy suka dgn yg sejantina dgnnya

Identity Confussion : bingung dgn identiti dy sendiri, yalah....masih anggap diri dalam kebingungan...tau diri sy suka dengan yg sejantina dgnnya...

Assumption : lepas tau dan sah diri dy gay, kurang sket kali kebingungan, dy rasa diri dy keluar dari bingung2..apa lagi bila dy tau diluar sana ada banyak lagi makhluk tuhan yg sama dgn apa yg dy rasa..


commitment : dy mula faham benar benar yg dy tu Homo...dan boleh bolehnya dy bg komitmen penuh dgn status homo..bila dy jumpa org yg sama dengan dy...naa sanalah bermula segala segalanya..kn3 terutamanya golongan Gay sebab dorang memang x kisah kalau masyarakat tahu mereka itu adalah gay....Golongan minoriti mmg kuat pegangan dorang sebab mereka bergaul sesama sendiri jak..yalah, pndangan masyarakat kn.... dorang mau jadi normal pun...tetap pandangan tu ada....

peewittt...ingat mc bha apa di bilang oleh.......klu ada salah silap tolong maafkan....:)

Comments

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …