Skip to main content

Buat apa kau kaya kalau amanah lain kau tinggal bye bye jak..

Owhh tidak!! Mengapa d begitu, apa guna kalau kaya tapi amanah yang lain ko kc lepas..memang duit ko memang ibarat sungai yang tidak henti henti mengalir, bahkan tiba-tiba tahap banjir sdh duit ko tapi tetap mahu bertahan walaupun ada amanah ditempat lain…haizz ntah apa sy cakap….
Memang pun, sdh kaya, benda lain lupa..tapi benda sekecil itu ko x dapat handle, bagus kc lepaslah…banyak lagi org org yang berupaya pegang  tu amanah ..ko diam diam macam tu badak sumbu, kadang kadang ko mcm biskut walaupun ko besar…(trus ingat iklan comel oreo…putar, rasa, celup…sy buat bgitu xpun sedap sedap…abis sy campur kupi oo) bidang lain, sy respect lah, tapi dalm bidang yang sara ko selama ni..ko kc abai? Aiyoooo campen ko sana,,bikin geram…walaupun batuk ko mcm anjing…tu pasallah sy ingat ko selama ni dan sampai sekarang…tepuk tangan!!! ^^
P/s: jgn tnya org itu sepa..ha ha ha ha

Comments

Elih Japahar said…
Tak mautanya sapa orang tu...mauk tanya sapa orang kaya tu jak hahaha :D
ayyu Hasmayyu said…
elih japahar haha..iyalah org kaya dgn sapa tu samalah..hihihi

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …