Skip to main content

Jauh

Jauh

andaikan dulu
aku bicara
mungkin kau masih disini
memang salahku 
yang tak peduli
akan isyarat darimu
kau coba raih simpati
tapiku menutup diri
dan kau pun pergi jauh
membawa luka kecil
yang masih tersimpan dalam hatimu
kau pun pergi jauh tinggalkan luka baru untukku

ku tanya embun pagi 
ku tanya matahari
ku tanya bintang bulan dan isi bumi
harus kemana lagi
Rasanyalah lagu ni masa form 4 lagilah, haha amat suka lagu ni, sdh suara hebat..serak2 basah gitu~~yg penting sukalah JAmrud ni...tapi lagunya memang semua best, tapi kadang ada yang nda masuk juga, ada unsur x baik kadang-kadang, klu anda berminat mau tau cari sendirilah, n dengar semu lagu dorang, sy dah puas pusing semua lagu dorang, kesimpulan, amat best, lucu..kdg2 amat x bleh diterima norma juga...enjoy!

Comments

EB said…
Huu mmg jauh sya skrg ni.. hmmm...
ayyu Hasmayyu said…
jauh sampai kemana juga? ^^
EB said…
Jauh d Negeri org.. KERINDUAN melanda kpada Kg. Halaman.....
Hanny Quinn said…
Hey, Nice Blog..!! Feel Free To Visit Mine (^_^) http://hannyquinn.blogspot.com/

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …