Skip to main content

Sorry? Himpunan rasa hati hari sabtu hari ini yang amat3 menyebalkan

Hari ini Hari Sabtu? jadi...sy bangun lambat atau awal, bukan hal kau...kan? sy depan laptop 24 jam tanpa berkata apa-apa pun, bukan juga hal kau..sorry kalau perbuatan sy ni buat kau tidak tentu arah tengo sy. sebab sy sangat hairan orang yang sibuk hal orang padahal sy tiada pun sibuk hal dy..bukan hari ini seja, dari awal lagi mmg macam tu kan? tolonglah~~ hey jangan lah ko tengo org mcm ko nda pernah nampak orang..ko mmg menyebalkan...*sy jahat* hahaha

sebenarnya amat sedih juga hari ni, bila tau orang yang sy sayang kena kc sakit hati, kalu sy jumpa tu orang, mmg kena..apakah jenis lelaki macam tu? helo? ko sudah tua ingatkan ko pandai fikir, kalau kau datang cuma mau kasi sakit hati orang, bagus jangan, bagus kau lari jauh-jauh..sy amat benci lelaki yang cakap " kalau ko x mau lepaskan sy, ok fine, dua-dua kamu sy punya.itupun kalu kau sanggup" heeeiiiiii ko fikir ko tu diva? mau cakap-cakap macam tu..adeiii ko mmg tidak matang boy...adakah? ingat hensem sangat mau cakap mcm tu, ee teruk, budak2 men bawah kulung bha punya ayat..

Hina kaum dusun? saya bangga saya orang dusun jadi kenapa? kau mau hina? silakan..hahaha hina tandanya jelos...uka peddi dikoyu, kalau ko rasa ko punya kaum paling hebat, teruskan ko hina n mngulu, kalau mau main-main pun, bertempatlah weh....macam S** jak sy nmpak ko cakap-cakap..tulun lah..klu ko rasa x ok. simpan dalam hati bha, x payah cakap depan-depan..biarlah ko gila sendiri mw fikir...haha jangan jelos..sumandak kinabalu alawa manarik hati....okok ini lirik paling sy suka:-

Sayang Kinabalu
TINGGI TINGGI GUNUNG KINABALU
TINGGI LAGI SAYANG SAMA KAMU
BIRU BIRU HUJUNG KINABALU
TENGOK DARI JAUH HATI SAYA RINDU
KINABALU DEKAT DI KUNDASANG
BANYAK SAYUR BULIH PILIH PILIH
APA GUNA PERGI LUAR NEGERI
NAIK KINABALU HATI SAYA RINDU
SUMANDAK SUMANDAK PUN RAMAI MENUNGGU
MENARI NARI LENGGANG SUMAYAU
SEKALI MELIHAT MELEPAK KULITNYA
SAYANG JATUH CINTA
SAYANG SAYANG SAYA KINABALU
KAAMANTAN PESTA BULAN LIMA
SAYANG SAYANG KITA PERGI TAMU
JALAN TAMPARULI HATI SAYA RINDU
KINABALU DEKAT DI KUNDASANG
BANYAK SAYUR BULIH PILIH PILIH
APA GUNA PERGI LUAR NEGERI
NAIK KINABALU HATI SAYA RINDU
SUMANDAK SUMANDAK PUN RAMAI MENUNGGU
MENARI NARI LANGGANG SAMAYAU
SEKALI MELIHAT MELEPAK KULITNYA
SAYANG JATUH CINTA
SYANG SAYANG SAYAng KINABALU
KAAMANTAN PESTA BULAN LIMA
SAYANG SAYANG KITA PERGI TAMU
JALAN TAMPARULI HATI SAYA RINDU
SAYANG SAYANG KITA PERGI TAMU
JALAN TAMPARULI HATI SAYA RINDU 

so, ni adalah entri melepaskan geram, sebab serius dari sy bangun, langsung sy x becakap, tu pun sy becakap dengan mama n bapa sy seja kena call, diam seribu bahasa.. nasib baik ada kawan2 yang berbesar hati menghiburkan..ada movie..dapat juga ignore ni perasaan. hadoi...thanks to my blog n fb...kini dapat bernafas lega....Maaf kalau entri buat anda tersinggung3..serius, banda ni tiada kaitan dengan pembaca..hanya berfokuskan kepada orang-orang yang terlibat.*mulut sudah mula laser* sebab itu...sorry sgt.. ko x suka baca? jgn bacalah~~~






Comments

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …