Skip to main content

rasa hati yang rojak!

assalamualaikum..

Hari ini kan,, apakan~~~ hahaha..apa lah kunun, lama sy nda menyibuk dalam belog tercinta ni, memandangkan minggu ni full assignment + midterm = agak hebat otak, jiwa, dan raga menempuhi..haiya nasib baik presentation teda..minggu depan..tunggu sy bersuara!!! haha, apa pun hari ini da lega sedikit..assignment yg mau dihantar esok hampir siap,, aisshhhh syurga ko tau. . habis jugalah, sudah midterm sy jawab suka hati jak, weh time stpm,spm n pmr, tia pernah pernah buat macam tu, kami agak sibuk sangat!! apalah..
nah..ni asignment yang mau kaji jurnal..paling bikin sakit jiwa!! akhirnya siap waa

tapi hari-hari sy disini, ada juga benda yang buat hati happy ma.... rasanya perkara ni belum ada orang tau, kecualilah bestfriend2 yang selalu bersama dan memang mengetahui hal ini, hihi. Tapi memang sy agak tidak sangka, sy sama dia..hihihi *malu*, haha sy jamin, kamu akan terkejut beruk juga kalau sdh mengetahui hal sebenar, sememangnya sy nda suka perkara ini kena tau, biarlah rahasia, mcm sy cakap dulu2. bukan semua perkara kita mesti bagitahu orang, diam2 lah dulukan, lama-lama kena tau juga tu.InSyaALLAH...orang ni selalu kena tempias kalau sy badmud, komfom dia kena, dan akhirnya sy balik yang kena, dan dia tidak akan layan..uik seksa oo..apa2pun dy seorang yang bersabar dengan keadaan sy, apa lagi dy selalu tolong saya cari isi assignment, kecian kan...*jahat* , abis dy kan berpengalaman...mau tau sepa??? inboxxxx..haha

apa-apapun, sy disini amat merindui orang di ranau, semestinya bapa n mama tercinta..hehe jauh2 macam ni *kk jak bha* kalau diri ini minta duit, mcm rsa disayangi, lembut jak dorang cakap, macam mau mengalir air mata, tapi kalau depan-depan, hahaha ko jangan main-main, amat tension, kena marah lagi...huhuh apa khabar kakak yang menjadi pengetua skolah prasekolah saaannaa johor, abang yg berkhidmat untuk negara, adik yg berda di IKM, n tiga orang budak kin panas sana rumah...heyyy rindu kamuu *kalau durang baca ni, menitis2 kali air mata, nda pernah pula sy berkata sedemikian depan2 dorang* hehe harap mereka baik2 jak disamping kerja2 harian, dorang x rindu sy kalikan, hp x bebunyi pun, ada pun mesti dari saaaanaaa yg sy syg juga....pokoknya semua sy rindulah....nah tgk org2 tercinta sy:-

ni kakak yang amik, time kami ketawa mau mati sebab ada gambar lucu, hampir 15 minit juga sy ketawa ma adik2...lucu2


hahaha,,ni pic yang lucu...berabis kami ketawa, berabis jua org yang diatas ni marah, c baby, mau amik picnya, tapi dy bergerak mau halang, bha jadi mcm ni trus tu pic...

seorang teda...
ni, saya yang teda...

melebih2 pulak sy sana..hihihi
cantikkan belakang kami, dan kami juga comel..haha


hehehe adik selepas saya..besarkan
apapun perjalanan masih panjang, banyak cabaran harus ditempuhi...Ya Allah permudahkan jalan mama, bapa,kaka,abang dan adik-adik, kawan-kawan,,semoga setiap langkah mereka diredhai di jalanmu.begitu juga diri ini, dan dirinya:)

Comments

Hanisah Anns said…
Uisehhh diaaa.....hehehhe

sepakah??adakah sy mengenali c dia itu wahai cik ayu??
hehe...=)
EB said…
Huuu sa rindu trus ranau...
ayyu Hasmayyu said…
anis..kah3.....ehem3...

EB...samalah kita~~~
apple said…
sa tau sapa 2..haha
ayyu Hasmayyu said…
kah3.gadie ko nyiam2 rahasia kita berdua

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …