Skip to main content

she is Ana Faraqien

hehe..betul kai tu sy punya tajuk...emm hentam sejalah kan....nah tujuan mo coret2 hari ini mw mmbalas persoalan yg tersebut, along sy jawab d blog sy aa.... :)))
ok 1, 2, 3 mulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-  *cemas*

1) Norfarhana Asyiqien
2)along, bolong, farhana, kak iqien(btl ka ni ejaan aa long??)
3) mamanya orang Bajau(semporna) bapanya Dusun( Himbaan)...sy ckp2 seja ni..hhihihi
4)ketinggian amat tinggilah.....time tingkatan satu, dylah yg paling tinggi....berat?? sy lupa suda ada bh tu dy cakap2..hihihi
5)yg penting cantik dan cerah..chinese look bha dy..
6)warna kegemaran dy..emmm teka jaklah...hitam, putih n merah...huhu kan...antaranya lah
7)haha..c along...ermm jgn cakaplah...tgk itu gambar2 dy....photographer...model lagi.....cita2nya yg lain sy nda tw...huhu
8)sy suka sal dy....kuat ketawa....bnyak....sy suka dy seadanya...:)
9)bnyak saya tahu pasal dy..hihihi bnyak jugalah....bnyak idea....jarang sama2..tapi cerita 6delta,walaupun setahun,sdh cukup untuk mw kenal dy siapa...:)) sy bangga dapat bkawan ma dia...sgt3...(-_-)v..<---- simbol ni pun c along yg ajar..nahhh fb pun dy yg ajar sy...gini dy cakap "kmu btlah fb...msuk yahoo, taip fb.." hihihi

hehehe..c along...mohon letak sini....~~~~~Ana Faraqien

Comments

Bella said…
Ayue sayang. thank u so much! that so sweet of u to describe me like that! i love u as my friend and will be until the very end of my life! haha.
ko masih ingat lagi ka sy suruh ko buat facebook? ngee. kita perlu ada tu supaya kita dpt communicate setiap msa. di mana saja. jauh atau dekat. ngee.
thanks sebab jadi kawan sy. kita kawan dari tingkatan 1. ingat tu. ko tau banyak pasal sy tapi sy tau, ko mesti bingung mau huraikan sepa sy yang sebenarnya! hahaha.
thank u untuk semua jawapan ko pasal sy. ya. betul tu semua. haha. teda apa2 yang disangsikan lagi dgn jawapan ko tu. nggeee...
i love u and miss u always, dear bayu :))
ayyu Hasmayyu said…
heheh bolong...sy akan ingat perkara2 yg di luar ingatan urg...haha perkara remeh temeh..tapi penting tu

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …