Skip to main content

saya suka!!^^


resam menjadi pelajar....
sesungguhnya saya dalam kebingungan sekarang...banyak assignment, ya ALLAH..tolong lah permudahkan jalan saya menghadapi 11 buah assignment lagi...12 assignment kena bagi, uikk baru satu sy hantar..itu pun, membuatnya hampir menangis juga. serius stress sampai lahir statement "eh menyesal juga ni sambung belajar di u ni"~~~ see selama ni kunun, habis2 mau masuk U..tingukk kuar sudah statement....klu beliau tau ni, huiiiyoooo komfom kena pulas-pulas telinga ni...haha..tapi ndak apa, aplikasi kan apa yang belajar selama ni. "coping stress"~~...huhuhu padahal, kah kah kah, hanya seorang jak yg kena kesan saya stress..naa tekaaa..c tuutttttt..cian dia bha, hihihi tia pa, saya sayang dia...seriuss walaupun dia marah sy..sorry arr emm emm


ahad ni kami mau pi kudat, mau p rumah panjang orang rungus, cari maklumat..ini benda yang membuatkan saya stress...sudahlah mahal tambang p sana, telepon tu pakcik, dy cakap kami perlu bayar rm15 dengan org yg kami mau temuramah...mahalkan..sudah tu.mmg sekarang ni pokai habis...dan kami rancang mau temuramah seorang responden dari rumah panjang tu, n habis menanya semuaaa pasal Rungus..hehe tinguk jak nnti wahai responden, berbaloi Rm15 kami tanya soalan, dan jangan cakap "itu saya tidak pasti" , habis kmuurg sana. Kami bayar tu air liur kamu mau jawab,,ingat cincai kah aa...

tapi walaupun banyak assignmnt sy masih mampu ketawa ketiwi bersama rakan2..kah3, ini yg best klu masuk U dan jumpa kawan-kawan yang satu kepala..baru best tata..dan saya amat tidak suka kalau kawan yang bikin stress, mau guna benda org tapi bukannya mau amik berat pasal benda yang dia pinjam...huhuhu...kau amat menyakitkan hati, tapi~~ biarlah bagi can, harap-harap kau sedar..hihihhi


haha...sy rindu di rumah bila nmpak ni bunga hitam, ada dalam bilik saya..mmg cantik klu lekat ni benda.....

Comments

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …