Skip to main content

Bosan~~

BOSAN..

Sedar ku dari lena
semangat dan jiwa yang kosong tiada makna..
Tidak ku tahu hendak buat apa..
ingin ku tidur semula tapi tak lena..
*Bosan aku menunggu..
Masa untuk berlalu..
Bosan dengan hidupku..
Mengapa jadi begitu
Kerana telah hilang semangatku
Bosan dengan hidupku..
Mengapa jadi begitu
Kerana telah hilang semangatku…
Sedar ku dari lena
semangat dan jiwa yang kosong tiada makna..
serius...sy mmg bosan..ari ni ja ma...haha..besa awal sem na da mw buat apa2....sy suka lagu d atas..memandangkan sy bosan..ini jadi bahan mo post.....lagu pencari semangat knun..papun best bh band ROTI...sy pun na tw napa nama band dy mcm 2...


Comments

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …