Skip to main content

Hari ini!!!

wah2 pandai sua sy rindu2 org..naa tu lah..klu teda line...ssh hati juga...
o yaa....x lama lagi mo msuk d ums...mcm na lah nnti d sana ar...ok kah x..ermmm rasa sedih jg skit sal nda dapat tembus 2 interview pemdidikan..tpi bkn rezeki la bh 2 kan...tpi yg mls ni..mkcik2 suka sgt msuk campur..ei..mmg nda puas hatilah....adakah patut..klu mmg sy nda dapat pendidikan...apa bleh buat..jgn mo pksa bt itu ini lagi...klu sy jahatkan..mmg lama sdh sy lawan..tpi mc tw hormat lagi bh..ini mo pksa itu ini lagi "ayu jgn ko nangis x dapat 2 pendidikan" kata mereka..
perghhh mana da sy nangis pasal 2...sy nangis pasal x dapat kc luah pa sy rasa waa...sdh urg ssh hati mo fkir pndaftaran lah apalah...mcm2 lg mo suh...ingat cincai kah...sdh2lah 2 kc sakit hati urg..klu x faham jgn sibuk...malas ne....mcm S** sja...

Comments

Popular posts from this blog

SALAM 1 SYAWAL..AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI

Hanya pendapat saya semata-mata

asslamualaikum wbt

Buka-buka facebook ramai orang cakap sal bunuh diri, buka2 blog ramai juga orang cakap pasal bunuh diri, tengok-tengok komen, orang duk pandai-pandai bagi hukuman... masuk neraka lah, kau bodoh sebab bunuh diri, ceteknya akal dia...(sebenarnya disini sepa yang pendek akal) sendiri ingat sudahlah..kan?-_- bukannya dia dengar..sudahlah urusan dia dengan tuhan, siapalah kita kan mau cakap macam tu, kita yang masih hidup, beramal lah selagi ada masa, tidak mustahil orang terdekat kita ada juga buat macam tu nanti.. sanalah anda akan terdiam seribu bahasa bila sebelum tu anda banyak cakap hal orang..
banyak sebab orang bunuh diri sendiri atau bunuh diri orang lain, memang kita tahu bunuh diri tu salah dan dosa di sisi agama(memang salah!)..tapi siapa dalang dalam hal ni semua? bukan kita kah sendiri?..kes lain of coz syaitan yang terkutukkan..ketepikan syaitan tersebut~~~  kita fikir dulu, salah siapa? sy malas menuding jari kepada siapa-siapa, mungkin orang tu bunuh diri …